Blinka lilla ...

VÄÄÄÄÄÄRLDENS STÖRSTA NYHET!!!!!!! Jag som är toralt omusikalisk, eller jag förstår liksom systemet men är totalt tondöv som i samband med ett rätt uselt korttidsminne gör det omöjligt att lära mig en låt på något instrument, om jag inte vill ägna några hela dagar förstås, gör det ibland :p . Men det jag tänkte säga var: ... *trumvirvel ... Jag har TAGIT UT EN LÅT PÅ GITTAR! Visserligen blinka lilla stjärna och visserligen fick jag alldrig fram hur jag undrar var du är så där överdrivet rätt... Men ändå. JAG.

(Hur många utropstecken är det gramattiskt rätt att använda?!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bara undrar)



God natt och sov gott...

Kommentarer
Postat av: Linn

Hur många som helst!!!!!!!!!

2009-08-15 @ 21:12:20
Postat av: mikaela

Det är tur... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-18 @ 14:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0