Lucka 8


Lucka 7


Lite väl svår där i slutet :p Men det jag söker är figurens känsla, det han håller i symboliserar bara vilken sorts ord, och nej det är ingen spyende ål. På tok för långsökt. Om ingen fattar kan jag komma med lösningen :)

Och än en gång för sent -.-

Lucka 6


Vi tar ett rimm på det :D

Adra ljuset lyser
I regnat vi går och fryser
Och av julstämning vi ryser
När vi framför tvn myser
Stor respekt ni hyser
för mig när jag är diktator över världen

Glad andra advent! :D :D

Lucka 5


Ett: jjättegammal. Två: stulen från någon annan. Tre: en dag försen

Men skit i det!

Lucka 4


Lucka 3


Lucka tre är öppnad, och om ni undrar så kan ni återfinna alla luckorna på någon av bänkarna på thg, om ingen har suddat bort det, men ett tag efter att jag ritat det i alla fall :p

Lucka 2


Här kommer nästa lucka :D, och baj de vej, gå in på oioioi.se också, ännuuuuuuuuuuuuu bättre julkalender :D

Lucka 1


Första luckan i min rebus julkalender.

RSS 2.0