Lösningar

Nu kan jag skriva alla lösningar på kalendern föresten :D Om någre minutrar fins dom bland komentarerna :D

Ny guube

Jag vet jag gav upp med julkalendern och jag har inte bloggat något intresant på jättelänge. Men det skiter jag i!

Nu sitter jag i alla fal och 3d:ar. Har gort en liten guube och sen har jag gett han ett skelett och en t-shirt och lärt han gå och springa och göra en ganska usel salto (bakåtvolt). Någan gång ska han få spela i en film, men först måste han få ansiktsmuskler och lära sig hålla i en pinne, kanske han ska få en lite bättre t-shirt med bättre passform och fler segment och så... bättre...
...och så måste man ha ett manus, och så kanske han ska kunna prata...

As kul när man liksom har fått ett fungerande skelett i alla fall, han ser liksom ganska värklig ut när han går, även om det ser ut som han har bajast på sig...


Så här ser han i alla fall ut :)

RSS 2.0