Vad ska jag heta?

Jag vet jag bloggar aldrig längre. Men jag är så inne i att göra min film färdig så all tid går åt till det. Och apropå det, jag planerar att döpa om "mikzer anamation studios" men kan inte riktigt bestämma mig för till vad. Har däremot några alternativ. Så om ni vill så kan ni få bestämma vilkan av dom :D. Rösta i komentarerna.

Nummer 1:

Dolphin Animations


Nummer 2:

Mantis Animations



(det är ett djur som ser ut så , man kunde äta sånna i thiland)


Det var bara dom alternativen, funderade på "Bajs Animations" också, men nej, inte den här gången. Men rösta i alla fall. Tror att jag stänger omröstningen typ på fredag/lördag, så rösta innan då.

Kommentarer
Postat av: linn

Jag tycker Mantis Animation! :D

2010-02-16 @ 16:04:40
URL: http://lappjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0