FLIFFIS DUBBEL BAK!!!

Okej, inte för att man fattar om man inte studsar. Men jag gjorde det :D. Min första dubbel dubbel kombination någonsin. Jag har liksom aldrig ens varit i närheten innan. Och då var det inte länge sen jag kom tillbaka effter knät. Det roliga är att jag typ blivit bättre på trampolin av uppehållet, vet inte varför men jag har typ blivit modigare. Tror att det är för att jag liksom har saknat adrenalinet så mycket satt jag bara, ja! äntligen kan jag få en liten kick, så fort jag ska göra något läskigt, förut tänkte jag bara neej, jag vågar inte. Sen tror jag att jag fått lite perspektiv på det och alla förväntningar har släppt. Det känns i alla fall sjukt mycket roligare nu :D. Och så har jag kört något nytt varje träning ett tag nu :D

Kommentarer
Postat av: linn

Jag förstår dig, jag förstååååår dig :D:D

2010-06-06 @ 20:34:03
URL: http://lappjavel.blogg.se/
Postat av: mikaela

haha :D tack

2010-06-22 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0