Tram-tram-tram-trampolin

Mycket trampolin i mitt lilla rosa slämmiga nervknippe till hjärna just nu. Så saker jag har lärt mig efter knät.

Filffis C
Fliffis B
Fliffis A (till grop)
Rudiout (nästan XP, och till grop)
Fliffis C - Dubbel bak C
Filffis B - Dubbel bak B
Fullhalf!!!

C = gruperad, B = pikerad, A = sträckt (inte för att jag tror att det hjälper så många, tror att dom som har koll på grup/pik/sträckt har koll på ABC också :P, eller linn kanske... nä googlade och såg att man skriver samma på simhopp, men det kanske ändå hjälper några lite. :)

Men i alla fall tror jag, i alla fall enligt måns, så är jag den enda tjej i sverige som kör fullhalf på trampolinen :D. Sen är inte det helt säkert, det kan finnas någon som gömmer sig lite och inte kommer på tävlingarna och så, som jag, men ändå :D, jag är på G!

Kände att det här blidde ett skrytinlägg. Men ändå :D Är bara lite rädd att det här braiga ska fucka upp snart :/ Men innan det så ska jag njuta :D, och så ska det inte fucka upp :p

Kommentarer
Postat av: linn

Klart det inte kommer fucka upp!! Du är ju bäst :D

2010-06-13 @ 19:58:57
URL: http://lappjavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0